FAQ

Home/FAQ
FAQ 2017-05-23T12:03:22+00:00
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? 2017-05-23T12:44:40+00:00

Bestellingen die vóór 16.00 uur geplaatst zijn, worden doorgaans binnen één of twee werkdagen bezorgd. Wanneer u ervoor gekozen heeft de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag voor u klaar.

Moet ik verzendkosten betalen? 2017-05-30T09:45:03+00:00

SterkStore bezorgt bestellingen vanaf € 75 gratis binnen Nederland met PostNL. Voor bestellingen onder de € 75 bedragen de verzendkosten € 5,95. Bestellingen kunnen natuurlijk ook kosteloos in de winkel worden opgehaald.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd? 2017-05-23T12:44:17+00:00

De bestellingen worden door PostNL bij u thuis bezorgd of op het door u aangegeven afleveradres. Nadat wij uw pakket hebben overgedragen aan PostNL versturen wij dezelfde dag een e-mail met daarin het ‘Track & Trace’ nummer van uw pakket. Met dit specifieke nummer kunt u de status van het pakketje volgen – zo weet u precies wanneer u uw bestelling kunt verwachten! Indien u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL een notitie achterlaten met de vervolgstappen. Vaak komen zij een dag later terug. Bent u ook dan niet thuis, dan brengt PostNL de bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hiervan krijgt u bericht van PostNL.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen? 2017-05-23T12:44:05+00:00

De bestelling kan gratis opgehaald worden in de winkel. Wij vragen u de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij de bestelling kunnen controleren. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij de bestelling niet meegeven. De bestelling blijft 7 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 7 dagen wordt opgehaald, zal deze retour gaan en wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop? 2017-05-23T12:43:54+00:00

Ja, met uw webaankopen spaart u ook punten. Deze worden ieder halfjaar verzilverd door middel van een modecheque.

Welke betaalmogelijkheden zijn er? 2017-05-23T12:43:42+00:00

U kunt uw webaankoop betalen via Ideal (vertrouwde online betaling via uw eigen bank)

Kan mijn bestelling toch uitverkocht zijn? 2017-05-23T12:43:31+00:00

Wij behandelen ons online assortiment en voorraad met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling een product niet meer op voorraad is, of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dat geval krijgt u hierover meteen bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel binnen 5 werkdagen teruggestort.

Wat zijn de kosten en procedures bij een retour? 2017-06-01T10:12:24+00:00

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar SterkStore zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan SterkStore geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sterkstore.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourformulier

Kan ik een artikel omruilen? 2017-05-23T12:43:08+00:00

Bij een omruiling kunt u het gewenste product opnieuw bestellen en het product wat niet naar tevredenheid is of niet past via onze normale retourprocedure terugsturen. In de winkel kunt u het product ter plekke omruilen. Een eventueel rest bedrag wordt NIET contant terugbetaald maar teruggestort op uw rekening.

Kan ik de webaankopen terugbrengen naar de winkel? 2017-05-23T12:42:45+00:00

Ja, u kunt uw aankopen ook terugbrengen in onze winkel in Vleuten. Op vertoon van uw afleveringsbewijs/factuur en na controle van de betreffende artikelen ontvangt u een ontvangstbewijs, het aankoopbedrag wordt NIET contant terugbetaald maar teruggestort op uw rekening.

Wat moet ik doen in geval van een klacht? 2017-05-30T09:52:11+00:00

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sterkstore.nl (langskomen in de winkel mag natuurlijk ook altijd!). Wij streven ernaar klachten zo spoedig mogelijk (binnen 3 werkdagen) te behandelen.